loading...
ℛ آبای ایران ℛ
خرید شارز و حمایت از سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پ نه پ - 5 (طنز) 0 191 zahra
چنان عشقش پریشان کرد ما را (سیف فرغانی) 0 180 zahra
داستان بی ریاترین راه برای بیان عشق 0 167 zahra
اعترافهای تکان دهنده طنز 0 192 zahra
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 190 zahra
چگونه عمر تشک خوش خواب را افزایش دهیم؟ 0 201 kimiya
علائم وجود بدافزار در گوشی ها چیست؟ 0 182 kimiya
پنج میانبر صفحه کلید در ویندوز که اغلب فراموش شده هستند 0 182 kimiya
دلایل قانع کننده برای مهربان بودن 0 220 kimiya
اعصابی راحت با یک دمنوش خوش طعم و خانگی 0 156 kimiya
مهر مادر عشق پدر (ساسان کوچکی) 0 154 roofiya
داستان آموزنده ی صد دلاری 0 120 roofiya
پ نه پ - 3 (طنز) 0 136 roofiya
کارهای خنده دار تو آسانسور (طنز) 0 132 roofiya
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 135 roofiya
چگونه می توانم آرامش داشته باشم؟ 0 116 shokoofe
راه‌ حل‌های پیشنهادی برای جلوگیری از فحش دادن در کودکان 0 131 shokoofe
چطور دوست صمیمی همسرتان باشید؟ 0 129 shokoofe
چگونه آیفون را بدون استفاده از دکمه های فیزیکی ریستارت کنیم؟ 0 116 shokoofe
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 105 shokoofe
abayiran بازدید : 164 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

چگونه Clear Virtual Memory را در Windows XP فعال كنيم

به قسمت Administrative Tools در Control Panel برويد.حال به قسمت Local Security Policy برويد. در Local Policies قسمت Security Options را انتخاب كنيد. حال اين انتخاب را فعال كنيد : Shutdown: Clear Virtual Memory Pagefile
چگونه گزارش مشکل در Windows XP را غير فعال کنيم؟
کنترل پنل خود را باز کنيد.بر روی Performance and Maintenance کليک کنيد.سپس به قسمت System برويد.بر روی Advanced کليک کنيد.بر روی error-reporting در زير پنجره کليک کنيد.Disable error reporting را انتخاب کنيد و با قشار بر روی OK از صفحات خارج شويد
abayiran بازدید : 154 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

چگونه متن Internet Explorer را در نوار بالا تغيير دهيم



به منوی شروع کار ويندوز برويد.حالا بر روی RUN کليک کنيد.بنويسيد : regedit و بر روی OK فشار دهيد.حالا به اين صورت به قسمت مورد نظر برويد :
HKEY_CURRENT_USER-->Software-->MicrosoftInternet Explorer-->Main
سپس مقدار Window Title را به مقدار مورد علاقه خود تغيير دهيد.
چگونه ظاهر Windows XP را تغيير دهيم؟
Control Panel را باز کنيد.
به قسمت System برويد.
بر روی Advanced کليک کنيد.
در قسمت Performance Options بر روی Settings کليک کنيد.
در اينجا می توانيد ظاهر Windows XP را تغيير دهيد.
abayiran بازدید : 164 جمعه 06 مرداد 1391 نظرات (0)

آهنگ جديد و بسيار زيباي ياسين احمدي به نام چالوس ، با سه كيفيت

آهنگ جديد و بسيار زيباي ياسين احمدي به نام چالوس ، با سه كيفيت



برای دانلود ب ادامه مطلب بروید
برای دانلود باید عضو سایت شوید
abayiran بازدید : 162 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

قیمت خرید مسکن در ارزان ترین مناطق تهران

قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن جنوبی‌ترین منطقه تهران به ارقامی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان رسیده است، این دسته از خریداران در محله‌های مرکزی منطقه ۲۰ توانایی خرید واحد مورد نظرشان را ندارند، بلکه برای خرید چاره‌ای به جز مراجعه به حومه این منطقه را ندارند.
برخی از بنگاهداران فعال در شهرستان ورامین قرچک واقع در حریم منطقه ۲۰ تهران درباره وضعیت کنونی معاملات بازار مسکن گفتند: قیمت‌های پیشنهادی واحدهای مسکونی در این محله مدام در حال نوسان است و نرخ‌های اعلام شده به بازار مسکن در مقایسه با ابتدای سال حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

یکی از مشاوران املاک تاکید کرد: افسار گسیختگی قیمت واحدهای فروشی باعث شده تا اکثر متقاضیان در بازار مسکن به مسکن مهر روی بیاورند یا اینکه همچنان مستاجر باقی بمانند.

سلطانی در رابطه با میزان قدرت خرید خریداران در بازار مسکن شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: در حال حاضر اکثر خریداران حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان بودجه برای خرید دارند.

وی قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز در قرچک را بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و همچنین ۷۵۰ هزار تا ۸۰۰ هزار تومان را قیمت هر متر آپارتمان ۷ سال ساخت عنوان کرد.

این مشاور املاک اظهار کرد: خریدارانی که با ۳۰ میلیون تومان در محله‌های ضعیف حاشیه منطقه ۲۰ تهران قصد خرید واحد نوساز را دارند، صاحبخانه واحدی حداقل ۳۳ متری یا بهتر است گفته شود سوئیت، می‌شوند.

سلطانی خاطر نشان کرد: در صورتی متقاضیان با ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان بودجه می‌توانند صاحب واحدی ۴۰ تا ۵۰ متری شوند که عمر بنای واحد بیش از ۱۵ سال است.

از سوی دیگر به نقل از فعالان بازار مسکن شهرری، این روزها بازار مسکن در این محله به اصطلاح «هرکی هرکی» شده است، زیرا قیمت هایی در بازار از سوی فروشنده‌ها پیشنهاد می‌شود که مشاوران املاک دیگر زحمت چانه زنی با مالک را به خود نمی‌دهند، زیرا به اندازه ای قیمت‌ها نجومی و کاذب است که دلالان مسکن می‌دانند بحث کردن با فروشنده‌ها کاری بیهوده است.

وی درباره این موضوع گفت: قیمت برخی از فایل‌های فروش متری یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیشنهاد می‌شود در حالی که قیمت ارزنده هر متر مربع واحدهای مسکونی نوساز بین یک میلیون و ۴۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

شریفی در رابطه با توان مالی خریداران در شهرری تاکید کرد: در حال حاضر خریداران توانایی خرید واحدهایی با قیمت ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان را دارند که با این مبلغ می‌توانند واحدهایی به متراژ ۵۰ متر مربع بطور حدودی ۱۱ سال ساخت واقع در طبقه چهارم بدون امکانات را خریداری کنند.
abayiran بازدید : 154 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

رييس پليس فتاي كرمان از دستگيري فردي كه با طراحي و دايركردن وبلاگ در قالب ماساژ درماني، قصد فعاليت غيراخلاقي را داشت، خبرداد.

به گزارش ايسنا، سرهنگ كامبيز اسماعيلي دراين‌باره گفت: در پي رصد فضاي مجازي توسط كارشناسان دايره مبارزه با جرايم پليس فتا كرمان، وبلاگي رويت شد كه دايركننده آن مطالب مستهجن را در آن درج كرده و مطالب آن بيانگر اين بود كه صاحب وبلاگ در قالب ماساژ درماني، به‌ دنبال فعاليت غيراخلاقي است، كه شناسايي و دستگيري وي در دستور كار پليس قرار گرفت.

رييس پليس فتاي كرمان خاطرنشان كرد: پس از انجام يكسري اقدامات، دايركننده اين وبلاگ شناسايي و در عملياتي در يكي از هتل‌هاي شهر كرمان دستگير شد.

وي تصريح كرد: در تحقيقات تكميلي، متهم به جرم خود اعتراف و هدف از راه‌اندازي اين وبلاگ را كسب درآمد و برقراري رابطه نامشروع با مشتريان خود عنوان داشت.

اسماعيلي در ادامه با اشاره به اينكه متهم در طول بازجويي اقرار كرد كه به هيچ وجه فكر نمي كرد دستگير شود، گفت: در بررسي‌ها مشخص شد كه خوشبختانه هيچ ارباب‌رجوعي به اين فرد مراجعه نكرده است و پرونده وي براي پيگيري تحويل دادسرا شد.

رييس پليس فتاي كرمان گفت: كاربران فضاي سايبري بايد مراقب سايت‌ها و وبلاگ‌هاي مختلف باشند و فريب تبليغات آنان را نخورند، چه بسا افراد سودجويي هستند كه با عناوين مختلف قصد دارند به نيت شوم و پليد خود برسند.
منبع تابناک

abayiran بازدید : 160 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

تظاهر به بی‌سوادی برای دریافت یارانه بیشتر!


رييس سازمان نهضت سواد آموزي اعلام كرد: حدود 30 درصد كساني كه به‌رغم توانايي خواندن و نوشتن خود را بي سواد معرفي مي‌كنند، با هدف برخورداري از يارانه و حمايت دولتي بيشتر چنين اقدامي انجام مي‌دهند.

به گزارش ايسنا، علي باقرزاده در مراسم امضاي توافق نامه همكاري ميان اين سازمان و شوراي عالي استان‌ها با اشاره به انجام پژوهشي درباره علت اينكه برخي افراد به‌رغم توانايي خواندن و نوشتن، خود را بي‌سواد اعلام مي‌كنند، توضيح داد: در بررسي‌هاي انجام شده 2 ميليون و 700 هزار نفر از افراد 10 تا 40 ساله خود را بي سواد اعلام كرده بودند كه در سرشماري مجدد مشخص شد كه حدود 500 هزار نفر از اين افراد از مهارت خواندن و نوشتن برخوردارند. وي ادامه داد: برابر نتايج پژوهش انجام شده در خصوص اين موضوع كه جامعه آماري آن به صورت تصادفي از هشت استان كشور انتخاب شد، كمتر از هفت درصد اين افراد مدرك تحصيلي داشتند، اما آموزش نديده بودند.

باقرزاده خاطرنشان كرد: 35 درصد اين افراد نيز دچار پديده شوم بازگشت بيسوادي شده بودند و 10 درصد نيز به اين دليل خود را بي‌سواد اعلام كرده بودند كه تلقي متفاوتي از سواد داشتند و تصور مي‌كردند كه دانش زير ديپلم سواد محسوب نمي‌شود.

به گفته وي 27.7 درصد افراد اعلام كرده‌اند كه اطلاعات آنها در سرشماري به اشتباه ثبت شده و 30 درصد نيز به اين دليل كه تصور مي‌كردند از يارانه و حمايت بيشتري برخوردار مي‌شوند خود را بي سواد اعلام كرده‌اند.
منبع تابناک

تعداد صفحات : 218

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تماس با ما

    بـــرای اطــــــلاع از تـعرفه
    تـــبــلیـــغاتــــی ســــایت
    بنر ,درج آهنگ در سايــت
    آی دی مــــــــــــــــــدیر را
    در یـاهـــو و فیـــس بــوک
    ادد نموده و مکاتبـه نمائید
    -------------------------------
    Yahoo Status by RoozGozar.com




    abayiran@nimbuzz.com


    abayiran

    ايـــــميل ارسال نُوت پريَد
    ســــــفارش تبليغـــــــــــات
    و
    گفتگو
    abayirani@gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1740
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 945
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 644
  • باردید دیروز : 88
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,189
  • بازدید ماه : 3,090
  • بازدید سال : 31,229
  • بازدید کلی : 595,938
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد تغییر شکل موس