loading...
ℛ آبای ایران ℛ
خرید شارز و حمایت از سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پ نه پ - 5 (طنز) 0 189 zahra
چنان عشقش پریشان کرد ما را (سیف فرغانی) 0 179 zahra
داستان بی ریاترین راه برای بیان عشق 0 166 zahra
اعترافهای تکان دهنده طنز 0 191 zahra
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 188 zahra
چگونه عمر تشک خوش خواب را افزایش دهیم؟ 0 200 kimiya
علائم وجود بدافزار در گوشی ها چیست؟ 0 182 kimiya
پنج میانبر صفحه کلید در ویندوز که اغلب فراموش شده هستند 0 181 kimiya
دلایل قانع کننده برای مهربان بودن 0 220 kimiya
اعصابی راحت با یک دمنوش خوش طعم و خانگی 0 155 kimiya
مهر مادر عشق پدر (ساسان کوچکی) 0 152 roofiya
داستان آموزنده ی صد دلاری 0 119 roofiya
پ نه پ - 3 (طنز) 0 134 roofiya
کارهای خنده دار تو آسانسور (طنز) 0 131 roofiya
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 134 roofiya
چگونه می توانم آرامش داشته باشم؟ 0 115 shokoofe
راه‌ حل‌های پیشنهادی برای جلوگیری از فحش دادن در کودکان 0 130 shokoofe
چطور دوست صمیمی همسرتان باشید؟ 0 128 shokoofe
چگونه آیفون را بدون استفاده از دکمه های فیزیکی ریستارت کنیم؟ 0 115 shokoofe
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 103 shokoofe
abayiran بازدید : 151 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)
سیاری از افراد دارای دو یا چند خط موبایل هستند و میخواهند از تلگرام استفاده کنند. این مسئله زمانی مهم میشود که شما برای تمامی این خط ها اکانت تلگرام میخواهید . برای اندروید نرم افزار های مختلفی وجود دارد که به راحتی میتوانید بیش از یک اکانت را فعال کنید. اما در ویندوز این مسئله متفاوت است.
 
روش اول (استفاده از نسخه وب) :نسخه وب تلگرام هم مثل نسخه دسکتاپ است و برای راه اندازی روی مرورگر طراحی شده است. شما می توانید علاوه بر نسخه نصب شده روی کامپیوتر، با مرورگرتان از نسخه وب استفاده کنید. برای استفاده از نسخه وب به آدرس زیر بروید، مثل سایر نسخه ها شماره خود را وارد کنید و منتظر کد تایید باشید. کد را وارد کنید و وارد اکانت خود شوید:

abayiran بازدید : 150 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)
[تصویر:  sony--635x230.jpg]




استودیوی سونی پیکچرز دیروز مورد حمله شدید هکرها و به دنبال آن سرقت اطلاعاتی قرار گرفت. هکرها خواستار اجرای هر چه زودتر درخواست‌های خود هستند، در غیر این صورت اطلاعات محرمانه این شرکت را لو خواهند داد.

پس از گذشت چند روز از انصراف رسمی سونی پیکچرز از تولید فیلم استیو جابز، این استودیوی فیلمسازی دوباره به صدر اخبار دنیای تکنولوژی بازگشت. صبحگاه دیروز خبر رسید که سونی پیکچرز مورد حمله شدید و گسترده هکرها قرار گرفته است.

به گفته رسانه‌ها بر روی تمامی کامپیوترهای کارمندان این شرکت پیامی با عنوان “هک توسط GOP#” پدیدار شد که در آن با اعلام هک، دزدیده شدن اطلاعات و لینکی از موارد به سرقت رفته، خواستار اجرای درخواست‌های هکرها در ازای عدم افشاگری شده بود.
اطلاعات دزدیده شده شامل لیستی از اعداد مربوط به سابقه مالی و پسوردهای شخصی برای ورود به سرور بوده است.
منبعی مطلع از سونی در مصاحبه با The Next Web صحت ادعای هک شدن سرورهای سونی پیکچرز را تأیید کرده. این منبع گفته که یکی از سرورها مورد حمله قرار گرفت و پس از آن به بقیه سرورها نیز نفوذ پیدا کرد.

وب‌سایت ورایتی نیز گزارش داده که سونی به تمام کارمندانش که قصد داشتند از خانه کار خود را دنبال کنند هشدار داده که به شبکه شرکت متصل نشده و یا ایمیل‌های خود را نیز چک نکنند. به کارمندان این شرکت گفته شده که کامپیوترها و Wi-Fi تلفن همراهشان را نیز خاموش کنند.
سونی پیکچرز بخش تولید و توزیع فیلم و سریال‌های تلویزیونی سونی را بر عهده دارد. سونی هم اکنون در حال بررسی این مشکل می‌باشد.

منبع : گجت نیوز

abayiran بازدید : 114 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

لذت مکالمات رایگان نامحدود جمعه ها

با جشنواره جمعه های رویایی مخصوص مشترکین سیم کارت دانشجو

 

 

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکین این سیم کارتها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند .

شروع جشنواره از  ۱۳۹۳.۰۶.۲۸  و تا پایان آذر ماه ۱۳۹۳ ادامه خواهد داشت. در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه ( شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند

شیوه فعال سازی:

مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری *۱۱۱*۴۴#به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.

 

هزینه فعال سازی : رایگان
تعداد تماسهای مجاز رایگان : در روزهای جمعه نامحدود
مدت زمان مکالمه رایگان : در روزهای جمعه نامحدود

abayiran بازدید : 103 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

چند روزی است که در فضای مجازی از فیلتر شدن نرم‌افزارهای پیام رسان واتس‌آپ، وایبر و تانگو سخن به میان آمده است.

این خبرها زمانی شروع شد که محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، نامه‌ای به وزیر ارتباطات برای مسدود شدن نرم افزارهای فوق داد. در این نامه اعلام شده بود که "در اجرای دستور ریاست محترم قوه قضائیه حضرت آیت‌الله آملی ظرف مدت حداکثر یک ماه نسبت به فرآهم‌آوری زمینه و بستر فنی مورد نیاز مسدودسازی و کنترل اطلاعاتی موثر شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌اپ، وایبر و تانگو شده اقدام عاجل صورت پذیرد در غیر این صورت قوه قضائیه در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی دارای محتوای مجرمانه اقدام مقتضی به عمل می‌آورد."

زمانی که ویچت به دلیل رد و بدل محتواهای مجرمانه مسدود شد، همه چشم‌ها به واتس‌آپی دوخته شد که توسط فیسبوک خریداری شد! با اعلام این خبر زمزمه‌های فیلتر شدن واتس‌آپ به دلیل جاسوسی بودن نرم افزار قوت گرفت تا زمانی که محسنی اژه‌ای ضرب‌الاجلی یک ماه را برای وزیر ارتباطات نسبت به مسدودسازی این شبکه داد.

اما سوال اینجاست چرا لاین محبوبترین مسنجر داخل کشور که امکاناتی چندین برابر بیشتر از واتس‌آپ، وایبر و تانگو دارد در لیست مسدودسازی قرار نمی‌گیرد؟
لاین جاسوسی نیست یا در آن محتواهای مجرمانه رد و بدل نمی‌شود؟
چرا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بر روی واتس‌آپ و وایبر متمرکز شده و حضور خطرناکتر نرم افزارهای دیگر را کمرنگ کرده است؟

قاعدتا کسی موافق فیلتر شدن شبکه‌های اجتماعی در بستری سالم و فرهنگ سازی درست نیست اما این سوالات در حالی مطرح می‌شود که واتس‌آپ و وایبر با امکانات بسیار کم خود فقط ارتباطات داخل لیست مخاطبین تلفن همراه را تقویت کرده‌اند و به عبارتی دیگر کار پیامک متنی و تصویری را برای کاربر انجام می‌دهند و مانند دیگر نرم افزارهای پیام رسان همچون لاین برای دوستیابی ایجاد نشده‌اند.

abayiran بازدید : 96 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

یاهو چند ماهی است که پروژه نمایش بدحجابی و بی‌حجابی زنان ایرانی را در وبگاه خود کلید زده است.
یاهو همیشه سعی داشته است ایران را در بدترین شکل ممکن نشان دهد. در یکی از گزارش‌های یاهو، ایران کشوری عقب افتاده نشان داده شده است که دارای مردمی فقیر و دور از تمدن است! در این خبر بازهم به وضعیت حجاب زنان ایرانی پرداخته و سعی کرده است نشان دهد که بدحجابی در شهرها در حال رواج یافتن است.

چیزی که یاهو زنان ایرانی را در کشور می‌بیند:

وقتی یاهو از آب گل آلود ماهی می‌گیرد!

abayiran بازدید : 143 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

مرتضی پاشایی خواننده محبوب کشور روز جمعه 23 آبان 1393 پس از ماه‌ها تحمل درد بیماری دارفانی را وداع گفت.
بسیاری از مردم عزیز کشور در شبکه‌های اجتماعی برای مرحوم مرتضی پاشایی عزاداری کردند و به صورت خودجوش تجمعاتی را برای همدردی با خانواده مرحوم در مکان‌های مختلف کشور تشکیل دادند، هرچند این نوع رفتار برای ادای احترام به هنرمند کشور ستودنی است اما باید قبول کنیم عده‌ای از این تجمعات سوء استفاده کرده و آن‌ها را تفریحگاه می‌دانند و به قصد تفریح در آن‌ها شرکت می‌کنند. عده‌ای که متاسفانه تعداد آن‌ها کم نیست.
روز یکشنبه مراسم خاکسپاری مرحوم مرتضی پاشایی باشکوه و با حضور جمع بسیار زیادی از دوستداران وی انجام شد. جمعیت دوستداران این هنرمند آنقدر زیاد بود که باعث شد خیابان‌های اطراف تالار وحدت مسدود شوند و کار مترو در ایستگاه‌های نزدیک به شدت با اخلال مواجه شود. در این میان حتی برخی چهره‌ها از جمله محسن یگانه، ایرج نوذری و ... به دلیل ازدحام نتوانستند در محوطه تالار وحدت حضور یابند. همچنین براساس برخی گزارش‌ها، افرادی به دلیل مشکلات تنفسی و جسمی روی دستان جمعیت به سمت اورژانس منتقل شدند. اما متاسفانه بازهم مانند همیشه جماعتی موبایل/تبلت به دست برای گرفتن عکس‌های سلفی و فیلم‌های یادگاری فرصت را غنیمت شمردند و از مراسمی که در آن هنرمندان زیادی حضور داشتند، سوء استفاده کرده و مکان را به یادگارسازی و تفریح گذرندند! باید قبول کنیم، کار ناپسندی است و در آن شکی نیست زیرا هیچ یک از ما در مراسم عزیزمانمان عکس‌های یادگاری نمی‌گیریم! این موضوع زمانی حساستر می‌شود که روز قبل از خاکسپاری، بارها و بارها هنرمندان با اعلام فراخوانی از مردم خواسته بودند از ثبت لحظات در چنین مراسمی خودداری کنند.

برخی آمده بودند فقط عکس یادگاری بگیرند...

برخی آمده بودند فقط عکس یادگاری بگیرند...

abayiran بازدید : 240 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

چند روزی است صفحه‌ای در اینستاگرام در حال فروش شماره تلفن هنرمندان ایرانی است. در حالی که بسیاری از هنرمندان در این رابطه شکایت کرده‌اند اما هنوز هیچ خبر مستند قضایی برای گردانندگان این صفحه اینستاگرام که آشکارانه در حال نقض حریم خصوصی هستند، اعلام نشده است. البته این صفحه از اینستاگرام حذف شده است اما احتمال بازگشایی چنین صفحاتی در دیگر شبکه‌های اجتماعی هست.

همانطور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن هنرمندان از جمله بازیگران معروف سینما و تلویزیون، مجریان برنامه‌های تلویزیونی، خواننده‌ها و ورزشکاران که در وایبر در حال فعالیت هستند، قرار داده شده است. هنوز معلوم نیست چه فرد و یا افرادی پشت این ماجرا هستند اما چیزی که بنظر واضح است، این شماره‌ها با ترفندی از وایبر استخراج شده‌اند. ساده‌ترین راه یافتن این شماره تلفن‌ها، ذخیره همه شماره تلفن‌های ایرانی در لیست مخاطبین گوشی بوده و آنلاین شدن توسط وایبر می‌باشد، هرچند این کار دشوار و طاقت‌فرسا بنظر می‌رسد اما با ساخت یک نرم‌افزار ساده گوشی هوشمند امکان‌پذیر است.

شماره تلفن هنرمندان لو رفت!

چه خوب است اشخاص مهم از اینگونه نرم‌افزارهایی مانند وایبر، واتس‌اپ و ... که امکان شناسایی فرد از طریق شماره تلفن یا ایمیل وجود دارد، استفاده نکنند یا حداقل از اطلاعات خصوصی ثانویه‌ای مانند شماره تلفن دوم یا ایمیل دوم، بدین منظور استفاده نمایند تا دچار اینگونه مزاحمت‌ها و سوء استفاده‌ها نشوند.

منبع: برای تو

abayiran بازدید : 150 سه شنبه 27 آبان 1393 نظرات (0)

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺗﺠﻤﻊ ﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻋﺯﺍﺩﺍﺭﯼ ﺍﺕ ﺷﺮﮐﺕ ﮐﺮﺩﻡ. ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘر اﺯ ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﻭﺍﻡ ﻧﯿﺎﻭﺭﺩﻡ . ﭼﻮﻥ ﺩﺭ ﻫﻤﯿن ﭼﻨﺪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺩﻟﺨﺮﺍﺵ ﺩﯾﺪم ﮐﻪ ﻃﺎﻗﺘﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ
ﺍﺯ ﺟﻮﮎ ﻫﺎﯼ ﺩﺭﺟﻪ ﯼ ﯾﮑﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ
ﺍﺯ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺟﯿﻎ ﻣﯿﺰﺩﻧﺪ ﻭ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﯿﻬﻮﺷﯽ ﻣﯿﺰﺩﻧﺪ ﻭ ﮐﺮ ﻭ ﮐﺮ ﻣﯿﺨﻨﺪﯾﺪﻧﺪ ﮐه لحظاتی ﺗﻮﺟﻪ ﺟﻠﺐ ﮐﻨﻨﺪ
ﺍﺯ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﻋﺯﺍ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﺍﺩﻧﺪ
ﻃﺎﻗﺘﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ ﺍﺯ ﭘﺴﺮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﺟﺎﯾﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺩﺳﺖ ﻫﺎی ﮐﺜﺎﻓﺘﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺑﯽ ﺩﻓﺎﻉ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﻢ ﺑﺰﻧﻨﺪ
ﻣﺮﺗﻀﯽ ﺭﻓﺘﯽ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯿﻢ ﻣﺎ ﻣﻠﺘﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺯﺍﯼ ﯾﮏ ﺟﻮﺍﻥ ﻫﻢ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﻢ ﺗﻦ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺘﯽ ﺑﺰﻧﯿﻢ ﺗﺎ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺭﺍ ﮔﺪﺍﯾﯽ ﮐﻨﯿﻢ
ﺭﻓﺘﯽ ﺗﺎ ﻣﺘﻠﮏ ﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﮔﻔﺘﻦ ﻣﺮﮒ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ
ﺭﻓﺘﯽ ﺗﺎ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﯾﻢ ﻭ ﮐﺮ ﻭ ﮐﺮ ﺑﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺨﻨﺪﯾﻢ
ﺭﻓﺘﯽ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﯼ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎﻣﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﮐﺠﺎﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺘﻤﺎﻥ ﻓﻠﺞ ﺷﺪﻩ
ﻣﺮﺗﻀﯽ ﻣﻠﺘﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﺮﺍﻧﻤﺎﻥ ﺁﺏ ﻣﯿﺮﯾﺰﺩ ﮐﻪ ﺑﺨﻨﺪﺩ ، ﺩﺭ ﺗﺠﻤﻊ ﻋﺯﺍﯼ ﺗﻮ ﻧﺨﻨﺪﺩ؟
ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺘﻨﻔﺮ ﺷﻮﻡ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﯽ ﻣﺒﺎﻻﺕ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﻣﺴﺆﻻﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﻧﻔﻤﯿﺪﻡ ﮐﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﮐﻪ ﺟﻮﺍﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﯾﮏ ﻓﻀﺎﯼ ﺻﻤﯿﻤﯽ ﺁﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺳﺎﺯﻫﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻐﻞ ﻧﮑﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺑﻐﺾ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺍﻭﺝ ﺑﯽ ﺩﺭﮐﯽ ﻣﺎ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻨﻨﺪ
ﻣﺮﺗﻀﯽ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﻭﻗﺖ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﺍﺕ ﺷﺎﯾﻌﻪ ﺳﺎﺧﺘﯿﻢ ﮐﻪ ﻣﺮﯾﺾ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻬﺮﺕ ﻣﻮﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺯﺩﯼ
ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﻣﺮﯾﻀﯽ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺳﺮﺷﺎﺭ ﺍﺯ ﺍﻣﯿﺪ ﺑﻮﺩﯼ ﭘﺨﺶﮐﺮﺩﯾﻢ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﯼ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﻋﮑﺲ ﻫﺎﯾﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﺮﮒ ﭘﺨﺶ ﺷﺪ
ﻭ ﺣﺎﻻ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺯﺍﯾﺖ ﺟﮏ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﻭ ﻣﺘﻠﮏ ﺳﺎﺧﺘﯿﻤﻮ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﻮﺱ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﯾﻤﻮ ﺗﻮﺟﻪ ﻣﺮﯾﺾ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺟﻠﺐ ﮐﺮﺩﯾﻢ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺩﺭ ﻋﺰﺍﯾﺖ ﺷﻨﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺷﺎﯾﻌﻪ
ﺑﻮﺩ ﻧﻤﺮﺩﻩ ﻫﻤﻪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﺟﯿﻎ ﻭ ﻫﻮﺭﺍ
ﺷﻨﯿﺪﻡ ﻋﺰﺍﯼ ﻫﺎﯾﺪﻩ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺗﺮ ﺑﺎ ﺷﺎﻡ
ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺻﺪﺍﯼ ﺟﯿﻎ ﻭ ﺧﻨﺪﻩ ﯼ ﻣﺮﺗﻀﯽ ﻣﺮﺗﻀﯽ ﺭﺍﺷﻨﯿﺪﻣﻮ ﻟﺮﺯﯾﺪﻡ
ﻭﻗﺘﯽ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻭﺍﻗﻌﺍ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺳﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ ... ﻭﺍﯼ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﺎ ﻭﺍﯼ ...
ﻣﺮﺗﻀﯽ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ
ﺍﻣﺎ ﻣﺮﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﻔﻬﻤﯿﻢ ، ﺍﯾﻦ ﻫﻢ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻧﺸﺪ

abayiran بازدید : 135 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

رژیم صهیونیستی از 10 روز پیش تاکنون بار دیگر حملات مرگبار خود را علیه نوارغزه آغاز کرده است. این حملات در ماه مبارک رمضان و در حالی که نوارغزه حدود 8 سال تحت محاصره قرار دارد و با کمبود مواد غذایی و دارویی مواجه است صورت می گیرد. بمباران مناطق مختلف نوارغزه طی 10 روز گذشته 230 شهید و هزار و 690 زخمی برجا گذاشته است. این جنگ در فضای سایبری نیز هچنان پیش می رود، با این تفاوت که در فضای سایبر توان تسلیهاتی فلسطینیان چیزی از دشمن کم ندارد و هر روز خبری جدیدی از حملات گروه های مختلف برضد رژیم صهیونیستی منتشر می شود.

در آخرین آخرین اقدام، هکرهای گردان عزالدین قسام سیگنال ارسالی از این شبکه را قطع کرده و تصاویری از جانایات این رژیم برضد مردم مظلوم غزه را روی آنتن فرستادند. پخش تصاویر مردم زجر کشیده و زخمیان حملات هوایی جنگنده های اسرائیلی از تلویزیون این رژیم، خشم مقامات تل آویو را برانگیخته است.

هکرهای گردان عزالدین قسام همچنین پیام هایی به زبان عبری روی تصاویر ارسالی خود منتشر کرده و اعلام کردند در صورت ادامه این جنایات، اسرائیل باید منتظر اقدامات تلافی جویانه فلسطینان باشد.

منبع: سایبربان

abayiran بازدید : 95 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)
آیت ا... مظاهری در پیام تسلیتی ،آیت‌الله محمدی گیلانی را فقیهی صمدانی و حکیمی ربّانی دانست که عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد.
به گزارش واحد مرکزی خبر اصفهان متن پیام آیت ا.... مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان بمناسبت درگذشت آیت‌الله محمّدی گیلانی بدین شرح است.
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»
ارتحالِ اسفناک عالم جلیل‌القدر و صدیقِ دیرین حضرت آیت‌الله آقای محمّدی گیلانی«قدّس‌سرّه‌الشّریف» موجب تأثر و تألّم گردید.
ایشان فقیهی صمدانی و حکیمی ربّانی بودکه عمر شریف خود را در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و از آغاز نهضت امام راحل عظیم‌الشّأن«رضوان ‌الله
‌تعالی‌علیه» در صف یاران مجاهد آن امام عزیز قرار داشت.
اینجانب در شصت سال دوستی و مراوده صمیمانه با آن عالم عالی‌مقام، جُز صدق و صفا و خلوص و تقوا و مجاهدت و مرارت و رنج در راه اسلام، از ایشان مشاهده نکردم و اینک متضرّعانه از خداوند تعالی مسألت می‌کنم که روح پر فتوح آن عالم حکیم را در این ماه رحمت و مغفرت، در اعلی‌علّیین با ارواح مطهر حضرات معصومین«علیهم‌الصّلوةوالسّلام» قرین و محشور فرماید و پاداش و اجر زحمات خالصانه و خدماتِ مخلصانه ایشان به اسلام و انقلاب اسلامی را به طور مضاعف، با لطف و کرم خود، مرحمت فرماید.
به خاندانِ مکرّم و بیت محترم این عالم ربّانی، صمیمانه تسلیت می‌گویم و سعادت و سلامت آنان را خواستارم. والسّلام علیه و علی عبادالله‌الصالحین.
حسین المظاهری

abayiran بازدید : 183 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)
پديده ي جديد دانش بشري که تقريباً در همه ي شئون زندگي اسنان راه يافته است. همچون ديگر ساخته هاي دست بشر دو رو دارد که يک روي آن استفاده صحيح در کارها و کمک به رشد و سعادت بشر است و روي ديگر آن استفاده غلط است که معمولاً جز در موارد علمي و شغلي از آن استفاده مي شود.
آنچه بيشتر کودکان و نوجوانان را شيفته خود مي کند، بازي هاي رايانه اي است. پيشرفت کيفيتي اين بازي ها به فاصله ي کوتاهي در ايران رواج يافته و بازار اسباب بازي و لوازم سمعي و بصري را به تسخير خود در آورده است.
اين بازي ها که داراي تصاوير دو بعدي است تا 50 درصد با تصاوير واقعي انطباق دارد و همچنين داراي موسيقي متن هستند. چيزي که اخيراً بر تعداد طرفداران اين بازي ها افزوده. قيمت مناسب آنها براي مصرف کننده است. علاوه بر اين چون کودک و نوجوان خود اجرا کننده و در بطن بازي است و همراه با ساير شخصيّت هاي بازي درگير ماجراهايي مي شود که طراح بازي براي او تدارک ديده است. براي او بسيار جذاب است.
اين بازي ها با استفاده از تصاوير پر تحرک و صداهاي مهيج، دنيايي از هيجان را به اين انسانها تشنه جنب و جوش ارزاني مي کند و همين جذبه، روح و جسم آنان را مطيع خود مي سازد و به عالمي از تخيلات مي برد که خود را محور و قهرمان اصلي ماجرا مي پندارند.

abayiran بازدید : 123 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

امروز بیش از هر زمان دیگری شاهد رشد و گسترش افراط‌گرایی میان مسلمانان هستیم، آن‌گونه که این پدیده خطرناک به مانعی جدی در راه رشد و تعالی امت اسلامی تبدیل‌شده و تنش‌های بسیاری را در میان مسلمانان پدید آورده است. در این میان، متأسفانه دشمنان اسلام نیز از این فرصت بهترین استفاده را نموده‌اند و با تقویت و هدایت افراط‌گرایی در میان مسلمانان در تلاش‌اند تا استعلای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی خویش بر مسلمین را بیش از پیش نمایند.
از همین رو شاید بتوان یکی از ضروری‌ترین اقدامات فرهنگی و مذهبی را مقابله با افراط‌گرایی دانست. اما با این حال هرگونه اقدام در جهت مقابله با افراط‌گرایی مستلزم شناخت کامل افکار مرتبط با آن است؛ زیرا از این رهگذر است که می‌توانیم با بصیرت لازم ضمن رویگردانی از افراط‌گری، مردم را از این ورطه‌ی خطرناک باز داریم.
نکته مهم دیگر این‌که اگرچه به نظر می‌رسد افراط‌گرایی در میان شیعیان و اهل‌سنت دارای خواستگاه‌های متفاوتی بوده و این دو در تقابلی جدی با یکدیگر هستند، ولی اگر بررسی کاملی میان جریان افراط‌گرای اهل‌سنت - که عامه‌ی مردم آن را به نام وهابیت می‌شناسند - و جریان‌های تندرو و افراط‌گرای شیعه داشته باشیم، وجوه اشتراک فراوانی را میان این دو گروه می‌یابیم که می‌تواند ما را به الگوی مشترکی در جهت مقابله با آنها برساند.
البته‌ این وجوه مشترک تنها اختصاص به اشتراکات رفتاری این جریان‌ها ندارد، بلکه وهابیون و افراط‌گرایان شیعه بینش و نگاه مشترکی به بعضی از گزاره‌های دینی نیز دارند.
در ادامه به بررسی تعدادی از وجوه مشترک این دو جریان خواهیم پرداخت.

abayiran بازدید : 118 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

به گزارش شفاآنلاین،او این موارد را در دهه های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ مرتکب شده و چهار مورد آنها مربوط به سوء استفاده و آزار جنسی دختران هفت تا نوزده ساله بوده است.

مامور ارشد تجسس پلیس می گوید: «رولف هریس بنا بر عادت هر اقدامی را در خصوص مجبور کردن قربانیانش به بازگو کردن شرح حال خود در ملا عام انکار کرده است. او در سایه شهرتش که از نگاه مردم او را بالاتر از قانون قرار داده جرایم زیادی مرتکب شده است. من از زنانی که شجاعت به خرج داده و افشاگری کرده اند تشکر می کنم. امیدوارم حکم صادره بازگشت آنها به زندگی شان را ممکن سازد.»

هریس ۸۵ ساله که استرالیایی تبار است تا روز جمعه با قید وثیقه آزاد بود.

قاضی پرونده مجازات زندان برای این چهره تلویزیونی را اجتناب ناپذیر دانسته است و تصمیم نهایی در مورد میزان آن را منوط به گزارش نهایی پزشکی قانونی دانسته است.

رولف هریس طی ۵۰ سال گذشته یکی از چهره های محبوب تلویزیونی برای بسیاری از خانواده های استرالیایی و بریتانیایی بود.

abayiran بازدید : 85 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)

عقیق:محمود ممتاز در نشست خبری تشریح برنامه‌های معاونت اماکن متبرکه و امور زائرین آستان قدس رضوی، اظهار کرد: در اجرای طرح اکرام رضوی در ایام ماه رمضان اکیپ‌های مخصوصی از خدمه و خدمتگزاران افتخاری، مسئولیت توزیع دعوت‌نامه ضیافت طرح اکرام رضوی در مساجد و محلات سطح شهر را که قبلا از طریق قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند به عهده دارند.

abayiran بازدید : 114 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)
گذشت اولياي دم از يك محكوم به مرگ ‏

اروميه:محكوم به مرگ در شهرستان سلماس در پاي چوبه دار با گذشت اولياي دم ‏از مجازات اعدام نجات يافت.‏‏ رئيس دادگستري سلماس گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان صبح ديروز ‏محکوم به قصاص که در پاي چوبه دار منتظر اجراي حکم اعدام بود، با کسب رضايت ‏اولياء دم از طناب دار رهايي يافت.‏

علي الهورديان افزود: محكوم به مرگ در سال 87 فردي رابه قتل رسانده بود.‏

abayiran بازدید : 135 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)
ابطال و اصلاح 9/6 ميليون قطعه كارت سوخت

سرويس حوادث: استقرار هيأت بازرسي در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت سبب جلوگيري از اتلاف 13 هزار ميليارد ريال از منابع بيت‌المال شد.

به گزارش سازمان بازرسي كل كشور با استقرار هيأت بازرسي در ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت، روزانه بيش از 6 ميليون و 200 هزار ليتر مصرف بنزين يارانه‌اي كشور با كمترين تبعات منفي اجتماعي كاهش يافت كه در طول يك سال مي‌تواند از هدر رفت رقمي بيش از 13 هزار ميليارد ريال از منابع بيت‌المال جلوگيري شود.از ديگر اقدامات هيأت بازرسي مي‌توان به ابطال برخي كارت‌هاي بنزين اشاره كرد. در اين خصوص حدود 6 ميليون و 900 هزار قطعه كارت بنزين در كاربرهاي مختلف در سراسر كشور اصلاح يا ابطال شد.اين پرونده در مراجع قضايي در حال رسيدگي است.

codex04x

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تماس با ما

    بـــرای اطــــــلاع از تـعرفه
    تـــبــلیـــغاتــــی ســــایت
    بنر ,درج آهنگ در سايــت
    آی دی مــــــــــــــــــدیر را
    در یـاهـــو و فیـــس بــوک
    ادد نموده و مکاتبـه نمائید
    -------------------------------
    Yahoo Status by RoozGozar.com




    abayiran@nimbuzz.com


    abayiran

    ايـــــميل ارسال نُوت پريَد
    ســــــفارش تبليغـــــــــــات
    و
    گفتگو
    abayirani@gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1740
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 945
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 1,211
  • بازدید سال : 29,350
  • بازدید کلی : 594,059
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد تغییر شکل موس