loading...
ℛ آبای ایران ℛ
خرید شارز و حمایت از سایت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
پ نه پ - 5 (طنز) 0 189 zahra
چنان عشقش پریشان کرد ما را (سیف فرغانی) 0 179 zahra
داستان بی ریاترین راه برای بیان عشق 0 166 zahra
اعترافهای تکان دهنده طنز 0 191 zahra
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 189 zahra
چگونه عمر تشک خوش خواب را افزایش دهیم؟ 0 200 kimiya
علائم وجود بدافزار در گوشی ها چیست؟ 0 182 kimiya
پنج میانبر صفحه کلید در ویندوز که اغلب فراموش شده هستند 0 182 kimiya
دلایل قانع کننده برای مهربان بودن 0 220 kimiya
اعصابی راحت با یک دمنوش خوش طعم و خانگی 0 155 kimiya
مهر مادر عشق پدر (ساسان کوچکی) 0 152 roofiya
داستان آموزنده ی صد دلاری 0 120 roofiya
پ نه پ - 3 (طنز) 0 134 roofiya
کارهای خنده دار تو آسانسور (طنز) 0 131 roofiya
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 135 roofiya
چگونه می توانم آرامش داشته باشم؟ 0 115 shokoofe
راه‌ حل‌های پیشنهادی برای جلوگیری از فحش دادن در کودکان 0 131 shokoofe
چطور دوست صمیمی همسرتان باشید؟ 0 128 shokoofe
چگونه آیفون را بدون استفاده از دکمه های فیزیکی ریستارت کنیم؟ 0 115 shokoofe
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 103 shokoofe
abayiran بازدید : 135 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

آمارها نشان می‌دهند که محبوبیت سرویس‌های پیام‌رسان همچون واتس‌آپ از فیسبوک بسیار بیشتر شده است به طوریکه نوجوانان 16-18 ساله که اصلی‌ترین کاربران فیسبوک به شمار می‌رفتند دیگر علاقه‌ای به استفاده از فیسبوک ندارند. در ماه آوریل 72 درصد نوجوانان اعلام کرده بودند که از فیسبوک استفاده می‌کنند، این رقم در آمارهای جدید به 45 درصد کاهش یافته که یک سقوط اساسی برای این شبکه اجتماعی پرطرفدار است (این مطالعه آماری با موضوع شبکه‌های اجتماعی و روی 7200 نوجوان از اواخر آگوست تا 30 سپتامبر صورت گرفته است). گفتنی است این در حالیست که واتس‌آپ به زودی کاربرانش از مرز یک میلیارد نفر نیز خواهد گذشت.

فیسبوک در حال سقوط است؟

زمانی که فیسبوک، پیام‌رسان واتس‌آپ را با قیمت نجومی 19 میلیارد دلار خرید، این فرضیه که فیسبوک از آینده‌ای که در انتظارش هست، احساس خطر می‌کند قوت گرفت.
گفته‌ها حاکی از آن است که فیسبوک پیشنهاد سه میلیارد دلاری هم برای خرید سرویس پیامک تصویری اسنپ چت داده است. البته فراموش نکنیم در سال 2012، فیسبوک، شبکه اجتماعی اینستاگرام را به قیمت یک میلیارد دلار خرید.
اما مطمئنا رقابت فیسبوک با پیام‌رسان‌هایی همچون وایبر به پایان نرسیده است. رقابتی تنگاتنگ که باعث شده است فیسبوک از مسیر سادگی خود کمی منحرف شده و به فکر بروزرسانی و اضافه کردن امکانات جدیدی باشد تا از دور رقابت کنار نرود.
یکی از امکانات جدیدی که فیسبوک در این راستا اضافه کرد، امکان استفاده از استیکر (شکلک‌های بزرگ با موضوعات متنوع) در بخش نظراتش بود. این امکان در اغلب پیام‌رسان‌ها به خصوص وایبر که سرشناس این امکان است، وجود دارد. اضافه شدن این امکان در فیسبوک قاعدتا رقابت سرسختی را با وایبر شروع خواهد کرد.

همه این‌ها نشان از آن است که فیسبوک برای جلوگیری از سقوطش حاضر است هرکاری بکند.

abayiran بازدید : 129 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

اخبار بین الملل – تصاویری از قتل عام داعش در یک مهمانی زنانه (۱۶+)

گروه تروریستی داعش با یورش به منزل یکی از خانواده های بانفوذ شهر موصل، تمام اعضای خانواده و ۲۴ نفر از مهمانان آنها را قتل عام کردند. اغلب میهمان ها، همکلاسی های دختر این خانواده بودند که در جشن فارغ التحصیلی او شرکت کرده بودند.

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش


abayiran بازدید : 128 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)
به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، 8 فروند قایق مسلح دزدان دریایی، یک فروند نفتکش کشورمان را در دریای سرخ مورد هجوم قرار دادند که با حضور به موقع ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش مواجه شده و ناکام ماندند.

بنابراین گزارش، ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش و تکاوران این نیرو با اجرای آتش پرحجم مانع از تعرض دزدان دریایی به نفتکش ایرانی شده و دزدان دریایی را متواری کردند.

پیش از این فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور مستمر و مداوم ناوگروه های این نیرو در آبهای ازاد و بین المللی بویژه در محدوده خلیج عدن و دریایی سرخ را موجب ایجاد امنیت خطوط مواصلاتی و کشتیرانی کشورمان در این آبراه ها دانسته و تضمین کننده سلامت اقتصاد ملی در دور دست ها عنوان کرده بود.

ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناو بوشهر اوایل اردیبهشت ماه سال جاری اسکله منطقه یکم این نیرو را به قصد آبهای آزاد و بین المللی ترک کردند که در طول اجرای مأموریت ضمن پهلوگیری در بندر سودان توانستند برای نخستین بار با عبور از خط استوا در بندر دارالسلام کشور تانزانیا حضور یابند. همچنین این ناوگروه در حا ...

abayiran بازدید : 131 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)
تصادف قطار تهران مشهد با یک قطار باری+تصاویر

مدیرکل راه‌آهن شمال‌شرق کشور افزود: علت دقیق و اصلی تصادف قطار تهران مشهد با قطار باربری هنوز مشخص نیست و نمی‌توان در این خصوص حرفی زد. 

در همین حال مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان نیز در همین ارتباط اظهار داشت: به محض دریافت خبر وقوع سانحه ریلی در شهرستان دامغان، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

 


abayiran بازدید : 130 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش ملوان فنس با ناپدید شدن دختر بچه ای خردسال و کلاس اولی به نام مائده کبرایی از مقابل درب مدرسه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مرتبط با با بندرانزلی پر شده است از شایعاتِ بی پشتوانه ای که نشات گرفته از دلواپسی شهروندان این منطقه میباشد.

از حضور دار و دسته وهابی ها برای ربودن کودکان، تا گرفتن سارقان سازمان یافته که درصدد خروج چهار کودک بوده اند و در مرز آستارا دستگیر شده اند، که چکیده ای از این هجمه ی شایعات را میتوانید در سایت انزلی کلاب نیز مشاهده فرمائید، اما متاسفانه تا کنون هیچ یک از مسئولین شهرستان انزلی حاضر به مصاحبه نشده اند که البته دلایل قانع کننده ای را نیز ارائه میدهند.

اما به نظر میرسد، در شرایط فعلی برای پایان یافتن بازار داغ شایعات هم که شده، نیاز است تا یکی از مسئولین دراین باب اقدام به انتشار بیانیه ای یا مصاحبه ای کند تا این دلواپسی و دلنگرانی عمومی بیش از این بر محور شایعات دهان به دهان شده نگردد و اطمینان خاطر و آرامش با گزارشی از حضور مسئولین نظامی و انتظامی کشور دگر باره بر این شهر ساحلی حکم فرما گردد. شما میتوانید آخرین اخبار پرونده ی مائده کبرایی را از سایت انزلی کلاب پیگیری نمایید.

اگر شما نیز اطلاعاتی در خصوص مائده کبرایی آبکنار صاحب تصویر ذیل دارید، با مسئولین انتظامی شهرستان بندرانزلی و یا خانواده ایشان ارتباط بگیرید:

منبع:انزلی کلاب

10382833_494818607316520_7739506166320543337_n1


abayiran بازدید : 141 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)
بهترین خبر – از وقتی حسن روحانی گفت نمی شود مردم را به زور به بهشت برد،‌ برخی ائمه جمعه حملات شدیدی را علیه او آغاز کردند که به تفصیل در خبرها آمده است.
سایت بهترین خبر

جاده صاف کنی بهشت”‌ به چه معناست؟!


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تماس با ما

    بـــرای اطــــــلاع از تـعرفه
    تـــبــلیـــغاتــــی ســــایت
    بنر ,درج آهنگ در سايــت
    آی دی مــــــــــــــــــدیر را
    در یـاهـــو و فیـــس بــوک
    ادد نموده و مکاتبـه نمائید
    -------------------------------
    Yahoo Status by RoozGozar.com




    abayiran@nimbuzz.com


    abayiran

    ايـــــميل ارسال نُوت پريَد
    ســــــفارش تبليغـــــــــــات
    و
    گفتگو
    abayirani@gmail.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1740
  • کل نظرات : 179
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 945
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 1,282
  • بازدید سال : 29,421
  • بازدید کلی : 594,130
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد تغییر شکل موس